10 Temmuz 2012

Birileri demiş ki...

insan her zaman ihanet eder sonunda.
kimseye güvenme.
- bukowski, pis moruğun notları

------------------------------
Zaman zaman var olan en yalnız adam olduğumu düşünüyorum. Dediğiniz gibi bunun, insanların varlığı ya da yokluğuyla ilgisi yok, üstelik yalnızlığımı elimden aldıkları halde gerçekten eşlik etmeyenlerden de nefret ederim.

Ne demek istiyorsunuz, size nasıl eşlik etmiyorlar?

Benim için aziz olan şeylere değer vermeyerek! Bazen yaşamın o kadar içini görebiliyorum ki birden doğrulup çevreme baktığımda kimsenin yanımda olmadığını, bana eşlik eden tek şeyin zaman olduğunu görüyorum.

------------------------------

Zamanın yüzeysel yaşam olanaklarını bir lokmada yutabileceğini, ama gizli yaşamın tükenmez olduğunu mu düşünüyorsun?

---------------------------------

Arzu edilenden ziyade arzu etmeye aşığızdır.

1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil