02 Aralık 2006

Dose, Overdose, Golden Shot

Dün sabah 7:30'da teker dönmeye başladı ve Çorum'a gittim. İstanbul trafiğinden çıkabilmek uzun sürdü. Saat 15:00 civarı da Çorum'a vardım.

Aynı akşam saat 21:00'de Çorum'dan yola çıktım ve bu sabah saat 5:00 civarı eve varabildim.

Toplam 15 saat araba kullanarak 1400km kadar yol teptim. Buna overdose denir. Yolun son 2 saatinde halusinasyonlar ve iluzyonlar görmeye başladım. Yol 2 saat daha uzun sürseydi kesin golden shot olayına girmiş olacaktım. Ne gördüğüm bana kalsın.

Yedek şoför olarak gelen ve ehliyeti olmadığı için arabayı kullanamayan; dönmeden önce hayvan gibi rakı içen, yolda da 2 bira içerek sinirime sinir katıp peşinden uyuyan arkadaşıma sonsuz teşekkürler.

Çorum'dan aldığımız ve 1-2 saat de olsa arabayı kullanacağını ümit ettiğim; arabaya biner binmez viski içmeye, akabinde yol sonuna kadar kafasına havlu koyup uyuyan aziz ortağıma da binlerce teşekkürler.

Bi daha kimseye güvenip de iş yaparsam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder