13 Kasım 2007

Var Alem Olmak Göt


Kim dediyse bu lafı, ağzını öpesim gelir. Nerden aklına geldi, nerenden çıkardın, ne kadar da doğru söyledin...


Evet, direndim, kaçtım, saklandım. Ama olmadı. Bana girene kadar karşımdakine girsin arkadaş! Alem göt olmuş, ben de oldum. Oh be!


Üzüleyim mi sevineyim mi bilemedim. Yahut 2 karakter yaratayım, gereken adama gerektiği şekilde kullanayım. Eğer 2 karakter yaratabiliyorsam, teorik olarak n tane karakter yaratabilir, her duruma ve kişiye karşı birini kullanabilirim. Hatta anlık olarak karakter yaratıp kullanabilirim. Disposable karakter!


Böyle böyle insan kim olduğunu, neden yaşadığını bilemiyo. Kendini kendi içinde kaybediyosun. O kadar çok insan oluyor ki içinde, hangisinin orjinal olduğunu bulmak imkansızlaşıyor. Hadi bakalım, gazamız mübarek olsun.


Nerde kaldı bu kıyamet!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder