22 Aralık 2009

Madur Apartman Yöneticisi

Konunun esas elemanı öküz kiracılar aslında. Saat 20:30 civarı. Kadın diyo ki, sular kesik. Ben de diyorum ki, eee? Kadın diyo ki ama su kesik falan filan. Ben de diyorum ki bende de sular kesik. Kadın diyo ki o zaman haber vereceksiniz sular ne zaman gelecek diye. Ben de diyorum ki ulan ben İSKİ miyim. Kadın diyo ki sormadınız mı bu saate kadar, İSKİ'ye sorun apartmana haber verin bıdıbıdı sorumluluk cart curt. Ben de diyorum ki ulan ben işten saat 20:00'de çıkıyorum, nerden bileyim su mu kesik ne kesik, sen neden sormadın İSKİ'ye de bana ya da kapıcıya haber vermedin ki apartmana duyurulsun, ben miyim apartmanın şamar oğlanı, ben sudan elektrikten sıcaktan soğuktan sorumlu muyum, ben miyim senin gün boyu içinden atamadığın hormonlarından kaynaklanan asabiyetini stresini atacağın kişi, ben miyim seni gün boyu sıkan ve bütün gün Oblomov gibi yatan da sen günün stresini bana kusuyosun, 3 kuruş aidat verdin de kral ilan ettin kendini, bıdıbıdı böyle yapılır, öyle değil vs. vs.

Velhasıl kelam, bi daha sokakta görse karşı kaldırıma geçecek herhalde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder