12 Eylül 2011

Kitap Alamama - Avcılar

Dün bir arkadaşıma kitap almak için Avcılar'a gittim. İlçenin merkezi ve oldukça hareketli olduğu için kitapçı bulamayacağım aklıma gelmemişti.

Ana caddeler, ana caddeleri kesen ara caddeleri dolaştım. Trafiğe kapalı mekanlar, yeni kapananlar, kapanmak için yolların kesildiği yerler... Yok arkadaş! Hatta bir kitapçının var olup olmadığını bilen de yok!

İlçenin neredeyse kendine ait bir üniversitesi var (İ.Ü. Avcılar Kampüsü). Bu kampüste 3 tane fakülte var. Kampüste yurt var. Hiç olmazsa bunların varlığı yakın yerde bir kitapçı bulunmasını sağlamalıydı. Ama yok işte.

Bu durumda kitap almak için otobüse binip Taksim ya da Bakırköy'e gitmek gerekmemeli. Ya da bir yerlerde alış veriş merkezi bulup içinde kitap satan dükkan aramak zorunda olmamalıyım; alış veriş merkezine girerken üzerinin aranması vs. sinir bozucu şeylere maruz kalmaktan ayrıca nefret ediyorum.

Yaaaniii, kısacası, internetten ebook indirerek okuduğum için, bunun için para ödemediğim için kendimi ne kadar kötü hissetmeliyim?

1 yorum:

  1. ulan avcılar+kitapçı diye google da arattım ordan bu yazıya çıktı yolum bütün blog u okudum :s

    YanıtlaSil